I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 15 August 2011

continue....

oke , continue semalam . nina melalut . boleh ke ? eh . suke hati lah . mine oke >.< uh . wait . before nina post entry ni , nina nak share something . :( agak menyedihkan . dan ada gembiranya . ini semua coz nina sayang kawan2 nina . biar ati nina sakit , ta pe . biar nina sakit mate sakit hati ta pe . asalkan kawan nina bahagia . :) kumbang bukan seekor . eh . oke . back to our discussion oke .


lets begin ......


first of all , u alrady know , nina masuk maktab , tanpa aa2 persediaan . so , its take too much time to prepare my mentality here . but , alhamdulillah . semuanya berjalan dengan lancar akhirnya . just , for this moment . there's too mush assignment that must be send before cuti raya . only left 2 weeks . grrr. sempat ? agak2 ? insyaallah . doakan nina oke . 


enough for this part already .... 


btw , tadi nina makan2 dengan SALEHA , and . we got something to share together . but , my heart is going to be crush by someone .grrr . ape lah nasib nina kan ? terima je lah . tapi , konklusinya . macam nina tulis at FB lah kan . 


'berkawan biar ikhlas . jangan berkawan disebabkan keinginan untuk memiliki sesuatu ... =D'


ha , pandai2 lah jawab sendiri kan . sape yang paham . anda paham ? saya semestinya memahami apa yang saya tulis dan apa yang saya maksudkan . ta pe .ignore it oke . mmg nasib nina lah . ape boleh buat , nina rapat dengan die , and . im start to falling with him . but , unfortunately , it wont be happen . oh , no wonder lah , :) ta ape . blog ni pon . bukan ada sape yang tahu . ONLY NINA sahaja oke . 


pesanan LENG buat nina . : nina , kau kene lah jadi kuat . aku pasti die untuk kamu . die buta kalau die tidak memilih kamu . ( dalam hati : arhh , kau leng , saje mau kasi aku menaruh harapan lagii , tidak lah aku . ta nak !!! dushhhh ! )

No comments:

Post a Comment